Business Controller Gezondheidszorg
Binnen de snelst groeiende GGZ zorgverlener zijn wij per direct op zoek naar een Business Controller voor ons kantoor in Woerden & Hilversum voor 32 - 40 uur per week. Heb jij passie voor de zorg én ervaring binnen accountancy, controlling of consultancy? Dan kan dit de volgende stap in je carrière zijn!
Voor deze rol van Business Controller zijn we op zoek naar een proactieve en pragmatische kandidaat die in staat is de brug te slaan tussen de financiële administratie, KPI’s en de business. Je bent klantgericht met een focus op resultaat, waarbij je fungeert als sparringpartner voor jouw Business label. Bij Mental Care Group werk je in een dynamische omgeving en ben je onderdeel van het controlling team (7 FTE inclusief Financial Control). Samen met een senior Business controller ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende control activiteit binnen ons Kind en Jeugd label.
Belangrijkste beoordelingscriteria van de Business Controller is het compleet en tijdig opleveren van juiste management rapportages die inzicht geven in de business. Tevens lever je een aantoonbare bijdrage aan het behalen van doelstellingen van de onderneming, o.a. via (on)gevraagde analyses, budget control en kostprijsonderzoeken. Vanuit je expertise en werkervaring ben je in staat om te fungeren als bruggenbouwer, kan je goed samenwerken met verschillende collega's en creëer je draagvlak en vertrouwen.
Wat ga je doen?
De business controller draagt significant bij aan de groei van de omzet en winst van de onderneming en het label Kind & Jeugd door onder andere:
- Transparantie over (financiële) performance van verschillende onderdelen en business partnering hoe tot verbetering te komen;
- Strategisch en financiële input bij investeringsbeslissingen;
- Verbeteringen binnen de financiële en interne controles;
- Bewaking juistheid en volledigheid facturatie;
- Kostprijscalculaties ten behoeve van aanbestedingen;
- Snelle verschaffing van informatie;
Meedenken en ondersteunen bij het bouwen en aanpassen van bestaande dashboards ten behoeve van stuurinformatie voor het label management en Directie.
Kernactiviteiten
- Uitbrengen van actieve analyses en adviezen op basis van management reporting; je signaleert afwijkingen, trends en geeft adviezen om prestaties te verbeteren;
- Ondersteuning ten aanzien van business cases (o.a. bij aanbestedingen en overnames);
- Sparringpartner van het label management;
- Optimaliseren van kwaliteit ten aanzien van de KPI rapportages, waarbij je een schakel vormt tussen business intelligence en de bedrijfsvoering;Verzorgen van de budgetterings- en forecast cycli;
- Bewaking tijdigheid, juistheid en volledigheid van facturatie en signalering van knelpunten.
Dit breng je mee
- Je hebt een bedrijfseconomische of bedrijfskundige opleiding op hbo of academisch niveau;
- Je hebt een aantal jaar werkervaring;
- Je hebt uitstekende kennis van Excel en PowerBI;
- Je hebt ervaring in het maken van management rapportages en performance analyses;
- Je bent gesprekpartner op alle niveaus en kunt op effectieve wijze draagvlak creëren voor jouw bedrijfseconomische inzichten;
- Proactief, flexibel, ondernemend, commercieel gedreven en oplossingsgericht;
- Je beschikt over communicatieve vaardigheden zoals overtuigingskracht, luisteren en draagvlak creëren.
Wie zijn wij?
HSK, Mentaal Beter, Opdidakt, Vitalmindz, AlleskITs en Siggie zijn allemaal onderdeel van Mental Care Group. Met meer dan 2000 medewerkers door het land zetten wij ons iedere dag in om de beste zorg te bieden aan onze cliënten, van jong tot oud en van Groningen tot Maastricht. Samen staan wij sterk voor een mentaal gezond, vitaal en veerkrachtig Nederland.
Wat bieden we jou?
Je krijgt bij ons veel verantwoordelijkheid en daarbij veel vrijheid om je eigen goede ideeën in te zetten en uit te voeren. In een klein team probeer je het maximale eruit te halen door het optimaliseren van werkprocessen en automatisering. Je komt te werken binnen een energieke, enthousiaste en jonge organisatie met hart voor de cliënten en zorg voor elkaar.
Daarnaast bieden we jou het volgende:
- Een goede balans tussen werk en privé waarbij je verantwoordelijk bent voor de eigen indeling van je agenda;
- Een contract voor bepaalde tijd, met de intentie om jou daarna voor onbepaalde tijd aan onze organisatie te verbinden;
- Een salaris tussen de € 3.805 en € 5.000,- bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van je kennis en ervaring;
- 25 vakantiedagen per jaar (bij fulltime 40 uur dienstverband);
- Mogelijkheid om thuis te werken;
- Reiskosten- en thuiswerkvergoeding;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Een organisatie volop in beweging. Er liggen mooie en uitdagende projecten op jou te wachten!
Nieuwsgierig?
Ben je na het lezen van onze vacatures nieuwsgierig geworden, stuur dan je CV naar recruitment@jeconsultancy.nl t.a.v. Iris Weeren.
Dan maken wij graag een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Of bel Iris direct voor meer informatie op 06 - 38 73 28 74.